vrijdag 22 februari 2013

Gek op en gek van Te gekke krijtjes

Ohohoh, wat is dat toch leuk om te doen. Kaarten maken met Te gekke krijtjes.


Weer eerst scrappapier gemaakt met te gekke krijtjes en daarmee de basiskaart beplakt.
Bloemen en vlinders gestansd en geponst en een leuk tekstje op een mooi stansje gestempeld. 


Deze kaart eerst ge-embossed met een nieuwe embossing folder en die vind ik zoooo leuk. Met een groen te gek krijtje gekleurd en daarna de takjes en bloemetjes gekleurd met te gekke krijtjes. Ik had nog een aantal vlindertjes over van een andere kaart en die pasten qua kleur goed bij de kleur van de bloemetjes. Een mooie stempel en een beetje bling bling. Ik heb hem alweer nagemaakt (nou ja ik had hem al gekleurd toen ik op Sannies blog het kaartje tegenkwam) van sannie-lovestostamp, maar ja die maakt tegekkekaartjes met tegekkekrijtjes! Wel jammer dat ze geen echte bruine krijtjes verkopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!