donderdag 16 mei 2013

Kassa korting

Ja, daar val ik soms voor. Deze keer bij de Action of het kruidvat. Ik weet het niet meer, maar ik heb een pakketje met 5 kaarten 4 stickervellen en 5 enveloppen gekocht van Card Talent.
Deze kaarten heb ik ermee gemaakt.




Deze 3 zijn alleen met de stickervelletjes beplakt en kleurtjes papier.



Hier waren de bloemenstickertjes op en daarom heb ik maar zelf gestempeld. Achteraf had ik ze moeten embossen met zilver, maar ach, als je alles van te voren weet! De vlinders heb ik gestansd.

6 opmerkingen:

  1. Hè gelukkig, ik ben dus niet de enige, die voor kassa korting valt.....
    Mooie kaarten heb je er weer mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt prachtig. Heerlijk van dit soort kassakoopjes. Waarschuw je me de volgende keer. Die stempels embossen met zilver was denk ik inderdaad mooier geweest, maar dit doet het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zien er zeker heel leuk uit ik ben ook zo gek op koopjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de gestempelde kaartjes heel mooi. Is dat gestempeld met wit? De chalkboard techniek is super en geeft een heel speciaal effect.

    Groetjes, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, Carmen, dat is gestempeld met Frost White van Color Box.
      Ik vind het ook een fijn effect geven. Groetjes, Trees

      Verwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!