woensdag 2 oktober 2013

Weer eens een mannenkaart

Voor mijn schoonzoon die net jarig is geweest had ik deze kaart gemaakt.
De stempel is van Studio 490. Die heb ik op een wit stukje karton gestempeld en een beetje ingekleurd met een rode viltstift. Met een schoolborden krijtje heb ik een zwart papiertje gekleurd en uitgewreven met een tissue.


Daarop de man geplakt. Naast het plaatje heb ik dubbelzijdig plakband geplakt en embossing poeder gestrooit. Omdat het best goed bleef zitten heb ik het niet verwarmd. Hartelijk gefeliciteerd had ik nog in het rood en het geheel gemat op een rode kaart. Vier strasssteentjes in de hoeken en klaar!



5 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Theresia,je bent heel creatief bezig geweest.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige mannenkaart.
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mannenkaart Trees !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan grote ZUS .... liefs ikke ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!