vrijdag 22 november 2013

Eindelijk weer een artjournalen

Eerst wil ik de Hobby droom meisjes hartelijk welkom heten op mijn blog en hoop weer veel te leren.

Van mijn dochter kreeg ik deze lollige stempel en moest die gelijk uit proberen. Ik had al 2 bladzijden met dylusions inkt bespoten, dus ik kón ook aan de slag.
Gelijk maar 2x stempelen. Ik dacht ik zie wel. Ik heb een slinger met stropdasjes boven hun hoofd gehangen. Dat stempeltje heb ik van Conny van Kicostamps gehad bij een aankoop op een beurs.


Het linkermeisje huilt bloed. Dat ging eigenlijk per ongeluk. Ik had de druppeltjes getekend en wilde blauwe tranen maken, maar pakte het verkeerde potje Twinkling H2o's. Het bloesje van hetzelfde meisje is mislukt, want ik wilde het bruin maken met een paar copic markers, maar dat liep uit. Het is ook doorgedrukt op de achterkant, maar daar verzin ik wel wat op. Even de stempel op een wit papiertje gestempeld en groter uitgeknipt. Knoopjes en een zakje erop getekend en het probleem was opgelost.
Hier en daar nog een stempeltje en nu ben ik tevreden.

2 opmerkingen:

  1. Wel tof gedaan en slim opgelost. ;) ook leuke stempels. Ben aan de prima dolls verslaafd... Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan.
    Die stempel is echt heel gaaf
    groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!