zondag 1 december 2013

Tegek herfstkaartje

Met dit kaartje ga ik meedoen aan de candy op het blog van Joke B creativethingstodo voor het eenjarig bestaan van haar blog en om een nare periode te overbruggen.
Zij vroeg een kaartje te maken met als thema herfst en/of winter en met materialen waar ze zelf ook graag mee werkt. Ik heb gekozen voor de Te-gekke-krijtjes.


Ik heb in een heleboel blaadjes geponst en gestanst met Nellie Snellen pons en MD stansjes.
Die heb ik ingekleurd met te-gekke-krijtjes in de kleuren oranje, bruin, geel en groen en daarna ben ik gaan plakken. Eerst langs de rand en daarna op de al geplakte blaadjes. Daarna heb ik met een ponsje van Tonic een heleboel bloemetjes geponst en langs de rand geplakt. Een oranje ovaaltje met de stans van Nellie Snellen gestanst en daar een tekstje op gestempeld.


Daarin met een perlenpen kleine hartjes gemaakt. Een klein sneetje in de vouw van de kaart gemaakt en daar een lintje met het tekstlabeltje door gehaald en vastgeplakt. Een bloem met een 8 bladige pons gemaakt met heel veel blaadjes. Die als laatste opgeplakt.



5 opmerkingen:

  1. Dit is zeker en te gek kaartje echt herfstachtig
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Trees,
    Ik ben aangenaam verrast door je inzending. Ik heb je dan ook in de kijker gezet ;). Dankjewel alvast! Veel groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je dit voor joke hebt gemaakt :) erg mooi

    lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!