woensdag 12 maart 2014

Zo dan. Eindelijk mag ik zelf weer denken.

 
Op het blog van  kicostamps heb ik iets vergelijkbaars gezien en er een eigen draai aan gegeven.Op een acrylblokje heb ik 2 kleuren Distress inkt gedaan en gestempeld op een correspondentiekaartje. Na droging heb ik er een stempel van Viva Decor op gezet.


De rand van het kaartje met een zwarte viltstift aangezet en op een zachtgele kaart gemat. Een CAS kaartje en snel dat dat gaat!!


 Nog maar een met dezelfde techniek.



5 opmerkingen:

  1. Zo simpel en toch heel mooi Theresia !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are gorgeous Trees especially the second one.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat geeft een leuk effect.
    Mooie kaartjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof zeg. Wat een gaaf effect geeft dat, wauw!! Dat zou volgens mij ook met Te Gekke Krijtjes moeten kunnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat denk ik ook wel. Ga ik ook eens proberen!

      Verwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!