woensdag 16 april 2014

Inktvisjes

Ik las op facebook dat je inktvisjes kon gaan haken voor prematuurjes. (Ik zag later ook dat je op dezelfde manier visjes met staartjes kon maken ook voor die babietjes.) Die zouden er baat bij hebben zo'n inktvisje in het bedje te hebben. Ze worden er rustig van en de armen van de inktvis lijkt op de navelstreng en ze trekken niet zo gauw de slangetjes uit hun nuesje.  Ik kan dat ook dacht ik.


Het patroon stond ook op facebook. Ik heb er 2 gemaakt, maar ik denk dat deze afgekeurd gaan worden omdat het niet de juiste katoen is.


Dan worden het weggevertjes of zo.
Ik mag geen inktvisjes meer haken voorlopig. Er is muisduim artrose geconstateerd. Gelukkig kan ik nog wel een beetje knutselen, maar niet te veel.


4 opmerkingen:

  1. Lief Therisia hier kun je vast wel iemand blij mee maken,je dromen vanger is ook heel goed gelukt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi initiatief! Leuke haaksels Trees!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt Theresia.
    Ik ken dat probleem aan je duim, opletten hoor want het kan zo pijnlijk zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn ze de inktvisjes en mooi doel! Jammer dat deze misschien niet goed zijn. Ik wilde het ook gaan doen maar zitten inderdaad veel voorwaarden aan, wel logisch natuurlijk, maar daarom ben ik er ook niet aan begonnen. Balen van je duim, sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!