dinsdag 6 mei 2014

Gewonnen digi's van Beccy's Place

Eerst wil ik Anja van harte welkom heten op mijn blog. Ik hoop dat we elkaar zullen inspireren. Jouw blog ziet er ook leuk uit. Natuurlijk heb ik even gekeken.


De eerste digi die ik uitprintte heb ik gelijk in het ronde archief laten belanden.
Voor zo'n vlek als daarop kwam zag ik geen oplossing.
De volgende die ik uitprintte: WAS AL INGEKLEURD!


Dat vonden mijn handen wel erg fijn na die mislukking.  Ik heb hem op een bruin achtergrondje geplakt met foam tape.


Ik heb 2 soorten achtergrond papier gebruikt van de Voordeelboekhandel en van een stukje bruin papier een bloemenrandje gemaakt.


De uitgeponste bloemetjes kon ik mooi gebruiken op mij labeltje.
Ik heb er nog geen tekst opgezet, omdat ik dat vaker later wil doen.


5 opmerkingen:

  1. Wat een tegenvaller dat je eerste probeersel mislukte.
    Misschien niet het juiste papier ervoor gebruikt of meteen beginnen kleuren zodat de inkt nog niet goed was opgedroogd?
    Een tip van Beccy heb ik op haar blog eens gelezen op de afdruk eerste te strijken voor je begint in te kleuren. Dit doe ik zelf nooit en ik heb ook nooit problemen met uitvegen bij het inkleuren.

    Je kaart met deze leuke stempel is heel mooi geworden.
    Het bruine scrappapier past perfect bij de kleuren van het afdrukje.
    Heel mooi samengesteld met het label erbij.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was helemaal mijn eigen schuld. Na het inkleuren liet ik er koffie op vallen! Ik gebruik DCP papier 190 grams, maar zal eens proberen te strijken.
      Groetjes, Trees

      Verwijderen
  2. Mooie kaart Trees. Jammer dat je opnieuw moest beginnen. Hopelijk heb je er je ontspanning wel mee gehad! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Theresia,heb vandaag ook 3 kaartjes in de prullenbak gegooid voor dat ik helemaal tevreden was.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Trees. I love the stamp.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!