zaterdag 7 juni 2014

Nog steeds kerstkaarten

maar wel de laatste met dotjes!!!!!!!!!

Ik wil er in augustus een aantal klaar hebben voor een fonds tegen kinderkanker. Die verkopen ze dan weer. 


Hier heb ik alleen met een ponsje van NS de bloem gemaakt en met eeuwenoude ster ponsen de rest versierd.


En bij deze heb ik een oud bladponsje gebuikt en de perforator.
Op de besjes heb ik een wit stipje gezet.


Deze keer malletjes van MD en Leane Creatief gebruikt.
Er zit een vlekje op mijn lens van mijn fototoestel. Al mijn foto's hebben nu een vlekje.


Deze kaart klopt dus niet, maar ik vond het wel leuk bij elkaar passen.

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten en mooi gemaakt.
    Een mooi initiatief ten voordele van het kinderkanderfonds
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk met die dotjes. Ze zijn prachtig gemaakt Theresia !
    Heel goed van je dat je dit doet voor KIKA.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij creatief bezig Theresia.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Trees what a lot of Christmas cards!! They are all lovely and created for a very good cause.
    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel Knap! Ze zullen snel uitverkocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!