woensdag 4 juni 2014

Weer kerstkaarten en de hobbydots

Dit 3Dtje heb ik op een restje achtergrondpapier geplakt en dat maakt het weer net anders dan de 3Dtjes van de vorige kaarten.


Met een pons 2 vierkantjes gemaakt en daarop groene plakparels. Ook op de punten van het plaatje groene pareltjes geplakt. Op een groene kaart gemat.


Dat uiltje had ik al de laatste kerst gemaakt. Het was een lapje stof met veel pinquins erop. Dat plak je op Aslan en dan knip je het uit en plakt het op je kaart of zo. Een paar strass steentjes in de hoeken vond ik wel nodig. Deze heb ik op een rode kaart gemat. En nu weer bedenken wat ik met de volgende ga doen.



3 opmerkingen:

  1. These are lovely I love the embossing :)

    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat zeker op tijd zijn met de Kerstkaarten. Ze zijn één voor één mooi gemaakt! grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!