zaterdag 9 augustus 2014

Nog maar een x een hortensia!

De blaadjes heb ik van internet gehaald gekleurd met Spectrum Noir stiften.
Met een restje donkerblauw papier heb ik met een ponsje bloemetjes geponst.
Op de blaadjes heb ik een dot 3D lijm gedaan en laten drogen. Dat maakt de bloem een beetje bol. Na drogen heb ik alle bloemetjes opgeplakt en na weer drogen een stipje wit gegeven.



Ik heb de bloem even laten liggen, want de inspiratie was op en mijn werkplek te warm. Wat ik verder ermee moest wist ik niet, maar nu wel!
Ik heb een achtergrondje gevonden in een stapel papier dat ik al jaren heb.
Het envelopje heb ik zelf gemaakt naar een rood voorbeeld. Omtrekken en knippen. Op het blauwe kaartje komt een tekst met een witte viltstift als ik weet naar wie deze toegaat.

6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Theresia.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel aparte layout, mooi gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi.
    Vooral de bloem is weer schitterend.
    In deze kleur heb ik ze nog niet gezien, een nieuwe soort zeker?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Hortensiakaart Theresia. Prachtig gemaakt in mooie kleuren!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem5:43 p.m.

    mooi blog, i zag u via andere bloggers..en probeer ook vaker
    te bezoeken...fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!