woensdag 19 november 2014

Deze kaart is paars

maar lijkt weer blauw. Ach, jammer dan. Een klein plaatje dat ik vond in een la heb ik afgerond en op een stukje lila geplakt en dat uit geknipt.



Het achtergrondpepier komt uit de voorraad, maar ik weet niet meer waar vandaan. Het was een los vel.
De strik heb ik met lint van de KGK dagen gemaakt. De ijskristallen heb ik met een een malletje van Provo Craft gemaakt. Er hang aan de strik nog een bedeltje dat ik een keer gewonnen heb.
Het stempeltje is van MD.

Deze kaart wil ook graag meedoen aan;

 Beccy's Place, A Month of Christmas Cards

6 opmerkingen:

  1. Anoniem8:30 p.m.

    Leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is fabulous Theresa, I love the layout. The vintage image you used is fabulous and I love how the little baby's hand extends up beyond the image panel. The snowflakes are great too!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Trees. I love the colours and the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Trees, heel mooi gedaan. En ja....het is heel erg moeilijk om de kleuren goed zichtbaar te maken op een foto!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!