zaterdag 7 februari 2015

Toch weer kerst


Hallo allemaal,

Ja toch weer kerst, maar dat komt omdat mijn werkplek is veranderd en je dan van alles tegenkomt. Ook een doosje met rode blaadjes die ik misschien wel 3 jaar geleden geponst heb.
Ja en dan wéér bewaren? Nee, ik ga nu echt opmaken en opruimen.


Ik heb simpele kaartjes van de Wibra gebruikt en daar met een rode fineliner een randje langs getrokken.


Verder een cirkel gemaakt en daar de blaadjes op geplakt. Twee 3Dtjes gevonden en een tekst geplaatst.

5 opmerkingen:

  1. Hey Trees, groot gelijk dat je alles wat je nu weer tegenkomt opwerkt in je creaties. Mooie kerstkaartjes zijn het geworden. De onderste is mijn favoriet. grtjs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer leuke kaartjes gemaakt Trees.
    Mooie blaadjeskransen met leuke dingetjes erbij.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is prachtig geworden , Trees.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkrans Trees. Prachtig met de geponste bladeren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die kerstkrans !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!