vrijdag 15 mei 2015

Voor een vriendin

die jarig is.


Voor ik de card in the box ging maken heb ik het met lila inkt bestempeld met de Swiss dots stempel.
En nee, er zit geen vlek op de kaart, maar op mijn foto lens. Uit restpapier een paar bloemetjes geknipt en een libelle gestanst. De flappen heb ik met een pons van SU bewerkt en aan de achterkant een lintje in gedaan.



Met rest papier heb ik de binnenkanten beplakt en alle bloemetjes die ik had in de tinten paars en wit erin geplakt. Een tekstje op de voorflap en Tadááá!


4 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje! erg mooi in deze paarse tinten. En van al die bloementjes word je toch gelijk vrolijk :) . Super Theresia!

    Een fijn weekend!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw!! Dat moet ik ook eens proberen dat is zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Trees. Met zoń mooi bloemendoosje/kaartje maak je iedereen wel blijhoor. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie. Het is altijd weer leuk om te lezen!